Våren kommer

Ja, nu kommer våren, äntligen!

Jag har varit så sugen ett bra tag att lufta macroobjektivet och i går fick jag äntligen tillfälle. Det blev några bilder på blommande krokus och blåsippor. Så härligt att krypa runt på backen och komma riktigt nära motiven, älskar det! Och bara en macrofotograf förstår nog tjusningen i att skita ner sig för att få den där fina bilden 🙂

I morgon kommer barn och barnbarn på besök för att fira påsk, och det blir lek och stoj i Hallebo. Så härligt, och roligt att göra äggjakt på påskafton. Och laga god mat så klart. Kanske hämtar jag ut min vinst som jag vann hos Vedeldspizzan i Herrljunga, jag vann en tävling på Facebook, en magnumflaska Herrljunga Cider och en pizza. Så kul! Cidern har jag hämtat redan.

Så nu önskar jag er alla en fin påskhelg med fint umgänge och god mat! Och godis, inte att förringa 🙂

2 reaktioner till “Våren kommer

  1. Ja, äntligen får vi välkomna våren. Trodde jag… Tills i fredags när det landade 1 dm nysnö, igen… Men men, det är april och väder därefter men nu får det väl ändå räcka med bakslag. Vill ha vår till 100%. Superfina bilder!!

Lämna en kommentar