Evigheter

img_7335
Frozen window (redigerad i Color efex pro)

Ja, evigheter sen jag visade mig här känns det som. 6 november skrev jag sista blogginlägget, och tänkte väl som vanligt att det dröjer inte länge förrän jag samlat på mig nya bilder att visa. Men så blev det inte. Vet egentligen inte vad som hände, tiden har bara runnit iväg och så värst mycket fotande har det inte blivit. November har bara en ynka liten mapp i datorn och december två…inte mycket att skryta med…

Men det är som det är, ibland får man bara prioritera annat, och jag vill inte känna pressen att prestera. Men jag har i allafall fått tid att hänga min första egna utställning! Bilderna hänger på Fokus Herrljunga. Där ska de hänga i två månader och jag hoppas att åtminstone någon bild får nån annan ägare 🙂 Känns riktigt kul och spännande!

15400367_10154865683051942_66867032203005041_n

Nu är det snart julafton, bara några dagar kvar. Vi firade förra helgen, då halva familjen jobbar julhelgen, så det känns lite konstigt att dra igång igen, men det blir lite enklare denna helgen och det känns bra. Huvudsaken är att man får träffas och umgås. Förra helgen var iallafall mycket trevlig och det blir det denna helgen också!

Bilderna nedan är ett litet urval av det lilla jag har lyckats få till. Hoppas på några fler frostiga dagar framöver, det är kul! Nu blir det lite frost och lite grå december.

Klicka på första bilden i galleriet och bläddra sen med pilarna!

Ha det gott!

Lena

 

5 thoughts on “Evigheter

  1. Grattis till utställningen och lycka till.
    Frost är ju magiskt vackert och rosorna likaså. Min favorit är trädstammarna dock med det fina djupet.

Kommentera

