Isande

IMG_3477
Ishavet

En liten kort runda i skogen fick jag till idag. Isande vindar, men skapligt ljust ändå. De där grå och mörka dagarna är värdelösa att fota i, lite ljus gör dock susen.  Jag  hittade  lite is , och en liten gran fastnade jag i på väg hem. Det är så fint med makrofoto, det finns motiv överallt, bara man tar sig lite tid att titta ordentligt. Nu har jag inte fotat ordentligt på ett tag, och det tar en stund att bli ”varm i kläderna”.

Isbilderna är fotade med mitt lilla Pentacon 1,8, granbilderna med Tokina 100 mm macro.

Så det blir en liten blygsam start på fotoåret 2016, men jag återkommer med fler bilder.

Ha en fin fortsatt kväll.

/ Lena

IMG_3513 (kopia)
Is
IMG_3541 (kopia)
Gran
IMG_3543 (kopia)
Barr
IMG_3547 (kopia)
Ljus
IMG_3564 (kopia)
Linjer

 

10 thoughts on “Isande

Kommentera

