Grannar

I veckan som gick ringde en granne och berättade att hon hade en fin blomma, och om jag ville fick jag gärna komma och fota! De är väl för goa, nu vet de att jag är fotonörd och fotar allt som finns, gärna i buskar och diken och på andra platser. Så jag cyklade dit, och de har en väldigt fin trädgård, och det fanns många motiv att välja bland. Det var en de få fina dagar som har varit på min semester. Några dagar förra veckan var dock bra. Då var vi i Halmstad hos dottern och gottade oss. Jag till och med badade, trots att det som varmast bara var 18 grader i vattnet. Men är man vid kusten så…Annars känns det som det blåser och regnar bara… Fast det gör det ju egentligen inte varje dag…Jag är lite less nu, och med bara en vecka kvar att vara ledig vill jag gärna ha det lite goare.

I går var vi i Lidköping och såg det mäktiga skeppet Ostindiefararen Götheborg lägga till i hamnen. En fantastisk upplevelse som vi delade med många tusen andra! Bilderna nedan är redigerade i mobilappar, ett kul sätt att leka med bilder tycker jag 🙂

2015-07-11 18.04.53
Läckö Slott
Ostindiefararen Götheborg
Ostindiefararen Götheborg

Dessa bilder är lite blandat från grannens och min trädgård.

IMG_6259 IMG_6255 IMG_6324 IMG_6322 IMG_6317 IMG_6294 IMG_6287 IMG_6271 IMG_6267 IMG_6264 IMG_6257 IMG_6253

Ha det gott alla!

/ Lena

8 thoughts on “Grannar

  1. Blombilderna är underbara. Har lärt mej att närbilder får vara lite suddiga. Det är så snyggt. Hoppas du får bättre väder under resten av din semester.

Kommentera

