Bloggveckan

Plommonblom
Plommonblom

Ja, nu är bloggveckan över. Jag har tänkt, filurat och skrivit. Valt bilder, ångrat mig och valt andra. Men från början hade jag ändå en tanke om vad jag skulle skriva. Och det har varit jättekul, fått uppmärksamhet och ev. ett fotouppdrag i höst 🙂 Inte illa! För er som har missat detta finns bloggen att läsa här:

 http://www.alingsastidning.se/2015/05/att-fota-pa-riktigt-nara-hall-ar-sa-haftigt/

Jag var i Alingsås och gästade Alingsås fotoklubb i måndags. Jag pratade om macrofoto och visade bilder. Det var en fin klubb med trevliga medlemmar och jag kände mig väl mottagen! I slutet på denna månad ska jag hålla föredrag och visa bilder på jobbet i samband med en friskvårdsdag. Det ser jag fram emot. Foto är ju friskvård i allra högsta grad, eller hur?

Jag har fotat en del under veckan också, även om det har varit fullt upp. Måste ju lufta både mig och den lilla svarta 🙂

Det blir lite gott och blandat, utan speciellt tema.

/Lena

Klicka på första bilden så öppnas galleriet och du bläddra dig fram med pilarna!

12 thoughts on “Bloggveckan

  1. Grattis till dina välförtjänta framgångar!
    Gullvivor tycker jag är svårfotograferade. Du har emellertid lyckats väldigt bra och särskilt bra gör sig den röda varianten, som inte är så vanlig. Bilden ”Ljuset i skuggan” får min favoritstämpel!

  2. Tack så mycket Ulf! Det var en kul och spännande vecka, och himla kul att bli uppmärksammad! Det var inget jag hade räknat med. Ang. Gullvivan, det är tur att jag har grannar med spännande trädgård när jag ledsnar på min😊
    /Lena

Kommentera

