Bok

Jag har gjort en bok. Ja, alltså ingen som man kan köpa i bokhandeln, utan enbart för min egen skull. (Fast det vore ju en dröm att nån gång få göra det ” på riktigt”) Jag gjorde en för ett par år sedan, och kände att nu var det dags igen. Jag valde enbart makrobilder denna gång. Och det är lite speciellt att se sina bilder i tryck i en bok, lite lyxigt 🙂 Och kul att välja bilder, i viken ordning de ska vara, och hur jag ska sortera.  Hoppas den kommer på posten snart, är så nyfiken på resultatet!

Visar ett axplock av bilderna, ni har kanske sett några förut, men jag visar igen 🙂 Har inget annat för mig i detta grå tråkiga väder.

Öppna galleriet genom att klicka på första bilden, bläddra med pilarna.

Ha det gott!

/ Lena

2 reaktioner till “Bok

  1. Att göra en bok med egna bilder är en lyx man absolut ska unna sig! Att bara visa bilder i datorn är inte samma sak. Traditionella album är ganska knöligt att fixa och inte blir de speciellt billiga heller. Med de fina makrobilderna blir du säkert helnöjd när du öppnar din bok. Blir lite nyfiken på hur du sorterat/grupperat bilderna: något särskilt tema, färger, årstider, platser, eller…
    Själv har jag gjort fyra böcker och man lär sig hela tiden. Det svåra brukar vara vilket tema boken ska ha och vilken ordning bilderna ska komma i. /Ulf

    1. Hej Ulf! Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren. Jag valde att sortera bilderna efter färg, motiv och årstid till viss del. Några vinterbilder tillsammans och spindelbilder för sig. I övrigt efter färg så gott det gick. Hoppas det blir bra. Fick ett mail nu att de har skickat paketet😊
      /Lena

Lämna en kommentar