Hallebo i midsommartid

Intåg i sommarhagen
Intåg i sommarhagen

På fredag är det midsommarafton som alla vet. Det har varit en hektisk tid på många sätt, men också en tid av njutning. Det växer så det knakar i trädgården, och det är svårt att hinna med allt. Har försökt fota lite varje dag, för att dokumentera, men också för att det helt enkelt är så himla kul. Jag rensar skallen när jag kryper omkring i buskar och snår. Och emellanåt väcks jag till liv från mina tankar när jag är oförsiktig och lägger mig i en brännässla, eller som ikväll, när katten kom. Och hon gillar att sitta på min rygg när jag fotar, eller för den delen rensa ogräs. Ett trevligt sällskap 🙂

I kväll blir det lite blandade bilder, lite från gården och trädgården och lite annat. Så här ser det ut hos mig just nu, sett genom kameralinsen!

Önskar er alla en trevlig midsommar!

Lena

5 thoughts on “Hallebo i midsommartid

  1. Oj, så jättemånga fina bilder! Blir alldeses häpen av dina vackra bilder. Det påminner verkligen om midsommar när man ser de. 🙂
    Ditt armband är klart, men jag skickar det efter helgen. Önskar dig också en trevlig midsommar! 🙂

    1. Tack så hemskt mycket! Kan ju inte låta bli att fota, det är ju så himla kul ☺. Åh, kul att armbandet är klart. Fixar betalning i helgen!

Kommentera

