Det vackraste

Älskar färg!
Älskar färg!

Förra helgen och i måndags fick jag möjlighet att visa mina bilder för publik. I söndags var det musikcafé med kören jag sjunger i: Viseversa. Vi hade kärlekstema så jag blev ombedd att plocka ihop passande bilder till det. Det var inte så lätt, men jag tog bilder jag gillar själv och de fick symbolisera temat på olika sätt. Det blev lite annorlunda mot vad vi har haft förut vid våra framträdanden, men jag tror det blev uppskattat.

Och så i måndags var det min tur att visa bilder på Vårgårda fotoklubb. Tänk, för alla proffsen där, Tore Hagman, Lenny Johansson,Inger Palo och övriga som man ser upp till 😉 Men det gick bra, när väl den där lilla detaljen teknik väl ville fungera. Blev liiite stressad en stund där ska jag villigt erkänna, men sen var det bara att köra. Och de fick se mina macrobilder som jag själv tycker bäst om, blandat med kossebilder. Mina älskade kossor som är så knasiga 😉

Jag har letat vitsippor i veckan, men än är de för små för att göra sig på bild. Så bilderna jag bjuder på idag är ett axplock från bildspelen istället. De vackraste bilderna för mig helt enkelt! Ganska många bilder, men det får ni stå ut med 🙂

Klicka på bilderna så öppnas de i större format!

Ha en fin vecka alla!

/ Lena

Kommentera

