Tulpanfrossa och energikick!

IMG_3901 copy

Jag köpte en bukett med fantastiskt vackra papegojtulpaner på House of Eden interiör i Herrljunga förra veckan. De har prytt köksbordet tills igår, då tyckte jag att det var dags att göra nåt annat av dom. Macrot  på kameran och så fotade jag för glatta livet. Det blev riktigt färgglada bilder. En energikick som vi så väl behöver 🙂 Jag öppnade bilderna i Perfect effects8 efter sedvanlig redigering och lekte lite till. Kul program att sysselsätta sig med, jag som inte har nåt annat att göra, haha! En av bilderna fick ett filter med urblekta toner och ett romantiskt skimmer. Blev riktigt nöjd faktiskt.

För övrigt håller jag på att sätta ihop bilder till min bildvisning på fotoklubben i april. Titel är satt, och tankar på hur jag vill ha det har jag också. Men oj vad svårt att välja bilder, har ju ett antal men kan ju inte visa alla. Men det löser sig väl, är ju ett tag kvar än.

Som vanligt klickar ni på bilderna så blir de större.

Ha det gott!

/ Lena

6 thoughts on “Tulpanfrossa och energikick!

Kommentera

