Fototorka

Refletion
Reflektion

Nu är det verkligen illa med fotandet. Kass väder( vet att jag gnäller lite) och mycket att göra har gjort att fotandet har fått stå tillbaka lite. Men för att visa att jag inte har gett upp helt, fick jag till lite frostiga bilder i lördags förmiddag. En timme i sol och iskall vind hann jag med. Fastnade vid ensilagebalarna. Plasten veckade sig i intressanta mönster, och lite snö, frost och motljus höll mig sysselsatt ett tag.

I morgon är det första träffen på fotoklubben, ska bli kul att träffa alla igen 🙂 Och längre fram i vår ska jag visa bilder där, så nu har jag börjat plocka ut lite av det jag vill visa. Inte lätt att välja ska jag säga.

En annan kul sak är att jag har fått med tre bilder till final i Herrljunga Kommuns fototävling. Man kan rösta fram till 31/1-14. Bilderna finns utställda i Kommunhusets entré, jag har varit och kikat och det såg bra ut!

http://herrljunga.se/omherrljunga/fototavling.4.697e9495142e49b1ce24c5.html

Ha det gott alla!

/ Lena

Kommentera

