Om Instagram och om att tappa rösten

insta29

Säga vad man vill om Instagram, men jag gillar det. Snabba bilder, som på olika sätt kan piffas till med diverse filter och sen snabb publicering. Jag använder Instagram både till mobilfoto och foto tagna med systemkameran. Är det en halvkass bild från systemkameran kan jag leka lite med den i diverse appar och få ett helt annat resultat. Ibland blir det bra, ibland blir bilden sämre.

Så idag tänkte jag visa lite bilder från Instagram, i brist på andra bilder. Alla bilder utom  en är fotad med mobilkameran. Gissa vilken? Inget fotoväder än, och jag är dessutom sjuk. Min röst har nästan försvunnit, och jag som använder telefonen som mitt främsta arbetsredskap, är det ingen bra kombo. Så jag är hemma, och maken tycker det är rätt lugnt och skönt 🙂

Så vänner, klicka på bilderna så blir de större!

/ Lena

 

4 thoughts on “Om Instagram och om att tappa rösten

Kommentera

