Det sista.

IMG_2999

Ja inte sista blogginlägget för alltid, men för i år. Idag blev det äntligen liiite sol, så macrot åkte på kameran och iväg gick jag. Över leriga åkrar till en liten bäck. Alltså, ni skulle vara med och se mig när jag håller på som värst: ner i vattnet, grensle över bäcken, stånk och stön…och så var det ju det där igen med att jag ska ta mig upp igen. Men det gick denna gången också 🙂

Sen hamnade jag i ett litet träsk, eller egentligen en håla i kanten på en åker. Nu är den vattenfylld efter all nederbörd. Ner på alla fyra där. Byxorna jag fick av dottern höll tätt, tack Malin! Men jackan blev bra våt. Kanske skulle investera i en våtdräkt 🙂 Vatten och motsol gjorde mina bilder där.

Önskar er än en gång gott nytt år!

/ Lena

Klicka på bilderna så blir de större!

Kommentera

