Nyanser

Colours
Colours

Nyanser, eller brist på nyanser. Ja, brist har det varit ett tag nu. Det är kolsvart när jag åker till jobbet, och kolsvart när jag kommer hem. Och helgerna som har varit, har varit minst sagt nyansfattiga de med. Så nåt fotande har det inte blivit på ett bra tag. Förrän idag! Jippiii 🙂 Sol och frost, en makronörds lycka! 2 timmar i skogen, kom väl lika många kilometer ungefär, resulterade i bilder med en massa nyanser. Beige, grön, multicolour, svartvitt och en bild där jag drog liiite i spakarna för jag tyckte bilden hade lite rymd över sig och ville förstärka det.

Så nu känns det bra igen, jag har fått en dos foto och bjuder er att titta.

Så till nästa gång: sköt om er och ha det så bra!

/ Lena

12 thoughts on “Nyanser

  1. Tusen tack Anna! Det är ju alltid så kul att krypa omkring och inte riktigt veta vad man hittar, men det är det som är charmen med macro och ”lite skit-metoden” 😉
    / Lena

  2. Vilka underbara bilder Lena 🙂
    Vad glad jag är över att jag hittade hit.
    Ok, att jag länkar till Din sida, eller? Hoppas det.
    Du får görna länka min.

    Ha det toppen, så hörs vi!
    Kram

Kommentera

