Söndag morgon

IMG_0344

I morse gick en tur innan frukost. Det var så härligt ute som det bara är i slutet av augusti. Lite kyligt, med massor av dagg i gräset. Jag blev genomvåt där jag låg, ett liggunderlägg hade väl varit på sin plats. Jag hade bara mitt lilla sittunderlägg, och det förslog inte långt. Det är så häftigt att ligga där på mage i gräset och panorera med makroobjektivet på kameran. Daggdropparna blir så läckra när man fotar med kort skärpedjup, och spindelnäten ser ut som pärlor på tråd.

Så idag bjuder jag på bilder med extra allt! Bara en massa bling-bling så här på söndagskvällen!

I veckan som kommer startar kören sina övningar igen. Jag har pausat en termin, så nu är jag riktigt sugen på att sjunga igen. Jag tjuvstartade lite i går, då jag och en av killarna i kören fick äran att sjunga på ett bröllop. Lite pirrigt, men då skärper man sig och gör sitt yttersta. Kyrkan var rätt liten, så vi kom väldigt nära brudparet. Det kändes verkligen som om vi sjöng direkt till dom! Härligt!

Kören har en hemsida. Välkomna att kika in där!

http://www.viseversa.se

Klicka på bilderna så blir de större!

/ Lena

Kommentera

