Mellan skurarna

Liten
Liten

Igår fick jag passa på mellan skurarna att fota lite. Först en tur till närmaste skog: ligger precis bakom lagårn :). Det började regna så efter en timme fick jag ge mig hem igen. Tänkte att det blir väl inget mer fotande idag, men så när regnet och åskan var över blev det ju så där glittrigt och läckert ute så jag tog den lilla svarta och drog iväg igen. Denna gång till närmaste bandike vid järnvägen, ca 50 meter från huset 🙂 Det blir inga långa rundor som ni förstår, men det räcker så bra för mig och min knackiga rygg, bara så jag dämpar värsta abstinensen.

Det fiffiga med macrofoto är ju att man hittar motiv var som helst. In med kameran bland blommorna i rabatten och de mest häftiga motiv kan dyka upp. Fast många bilder blir skrot också ska jag villigt erkänna. Men det gör inget.

Bilderna idag är från de senaste dagarna, klicka på dom så blir de större!

Ha det gott alla!

/ Lena

Kommentera

