Så kan det gå!

In i vassen
In i vassen

Ja, om man inte har koll utan hafsar iväg bara kan det bli lite knasigt. Vi tog en tur igår kväll med bilen. Jag fixade med kameran innan vi åkte, bytte objektiv från makroobjektivet till 28-75:an, trodde jag… det blev visst tvärtom. De är rätt snarlika i storlek de här objektiven, men om man läser så står det Tamron på det ena och Tokina på det andra. Jag läste inte utan körde på som vanligt, lite vimsig så där 🙂

Så när vi kom fram till Nääs fabriker upptäcker jag missödet med en gång. men det är bara att tänka om och byta motiv. Så bilderna som följer visar inte var vi har varit, men en massa annat 🙂

Och jag har lärt mig nåt nytt igen!

Ha det gott alla!

/ Lena

5 thoughts on “Så kan det gå!

Kommentera

