Dimmornas morgon

IMG_5140

I morse gick jag upp kl 05 och åkte till våra mader som ligger alldeles intill Nossan. Hade kollat in vädret innan och det lovade klart och kallt väder. Kom ner lagom till att solen började titta upp över horisonten. Det var verkligen vackert. Lite trött var jag nog, trots att jag går upp kl 5 andra dagar också. Missade totalt iso-inställningen, så bilderna blev väl inte riktigt som jag hade tänkt, men de får duga. Blir det fint väder på lördag gör jag ett nytt försök.

Tänk:man lär sig nåt nytt varje dag:)

 

Nu har jag sett att mina vitsippor i trädgården äntligen börjar sticka upp, och även Bellis i gräsmattan. Det är verkligen sent i år, och kommer värmen går det där magiska över väldigt fort. Här gäller det att ta var på varje minut 😉

Har lärt mig en ny sak till: Skapa galleri i bloggen. Klicka på bilderna så blir de större!

Ha det gott alla vänner!

/ Lena

Kommentera

