Riktningar

Jag tänker ibland på hur olika vägar livet tar sig. Ibland går det i en rasande fart och ibland blir man lite tilltufsad av olika anledningar. Men hur det än är så vill jag sträva framåt. Man kan pausa ibland och reflektera, men sen får man bita ihop och gå på igen.

 

IMG_5124
Uppåt

Jag gillar att lära mig olika saker. Jag vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor.  Om jag har lärt mig nåt nytt på jobbet är det en bra dag, och likadant om jag har lärt ut nåt av mina kunskaper. Det är ett sätt att sträva framåt.

Hitåt?
Hitåt?

Just nu lär jag mig att fota. Jag inser ju mer jag håller på hur lite jag kan. Att få ta del av andras kunskaper är hur kul som helst. Jag har tur som har några ”mentorer” att tillgå. Att kunna fråga dumma frågor och få ett vänligt svar betyder mycket. det är också att sträva framåt.

Ditåt?
Ditåt?

Och att få dela med sig av mina kunskaper är också kul. Jag blir glad om nån frågar mig om råd och jag kan svara 🙂

Nog om detta. Här kommer några bilder på backsippan. Jag köpte några plantor som ska grävas ner i trädgården. Men först får de stå ut med mig och kameran.

 

Backsippa
Backsippa

IMG_5066

IMG_5078Jag avslutar med en bild på soluppgången. Detta vaknar jag till varje morgon(om det inte är mulet förstås) Jag är lyckligt lottad att bo där jag bor. På landet med vacker natur, fina djur och en underbar familj.

Gyllene morgon
Gyllene morgon

Önskar er alla en fin vecka.

/ Lena

 

 

 

4 thoughts on “Riktningar

  1. Du fotar, du skriver, du fångar, du ger, du tar , du skapar.. !! Du fascinerar mig !!! Bra jobbat Lena, verkligen.

Kommentera

